搜尋此網誌

2016年10月1日 星期六

2016-10-01 賽事回顧


主編趕上機,今天表現未如理想。
 
09:48 主編推介第一場
10月1日囯慶頭炮篇今日10/1国慶,有少許雨而冇雷,喜像也。第一場,有喜像的馬有聚歡笑,快樂世纪,齊齊健康,樂家將。pQ穿匀+2号胆拖此4只,可小注玩吓。稍後場次,再会推介,請密切留意。
結果2號膽第一但拖不到。
 

13:23 主編推介
呂建威開齋後,今日應仲有頭馬的,或三数只上名馬的。第三場的1号,有4号雷神座骑咩飛,6-7倍可博wp。 
結果除頭兩場,第六場5號第一,其他三、五、七、九都三甲不入。
 
今天是落飛馬天下,看看賽績,多場落飛馬都入圍,由其是第六場,四隻入哂四連環。
 
 
捕捉落飛馬正正是這app的強項,除場內電算機資訊會較快,但有得睇無得用,分幾個電視機跳來跳去,莫講要將幾個彩池一起睇,其他網業版也做不到我們專業版的更新速度,同一時間下載獨嬴、位置、連嬴、位置Q、孖寶的賠率來作總結,以免望門空自嘆,物超所值。非專業版是有速度限制,以示公平。

沒有留言:

張貼留言